sobota, 14 listopada 2015

Witam :D

Dzień dobry, cześć i czołem ! ( kluski z rosołem )

Jestem Wiktoria , Wiki , Wika byle nie Wicza , albo co gorsza Wiczka ( kto wymyśla te zdrobnienia ?!) . Mam 15 lat i chodzę aktualnie do trzeciej klasy gimnazjum ( ale kogo to obchodzi ?!) . Interesuję się fotografią (głównie krajobrazu), psychologią, Japonią, Francją (francuski jest taki piękny ) i muzyką. Niedawno bardzo wkręciłam się też w łyżwiarstwo figurowe. Moim hobby jest głównie rysowanie i czytanie książek. O tym drugim będzie ten blog :D


Czytam książki nałogowo odkąd nauczyłam się czytać, czyli gdzieś zanim zaczęłam chodzić do przedszkola :D W przedszkolu, gdy reszta zaczynała czytać zadaną przez panią czytankę, ja zazwyczaj już skończyłam czytać, siedziałam i się nudziłam. Mama musiała mi kupić dodatkowe książki, żebym miała co robić haha.( Naprawdę :D Sama byłam w szoku , gdy mi opowiadała) Byłam zafascynowana książkami (nadal jestem), jako dziecko oczywiście bajkami . Uwielbiałam, gdy mama wieczorem czytała mi bajki i myślę, że to dzięki niej wziął się mój nałóg haha. Kiedy mama była już zmęczona i chciała mnie przekonać, że już za późno na czytanie , ja nalegałam i marudziłam bo chciałam znać zakończenie. Później , gdy umiałam czytać problem był mniejszy, a , że bardzo chciałam znać zakończenia tylu bajek bardzo szybko nauczyłam się czytać. Miałam masę bajek. Zawsze dostawałam na urodziny, święta, mikołajki, zajączka itd. książki i dosłownie je pochłaniałam, a gdy rodzina pytała, czy zaczęłam już czytać mama ze śmiechem mówiła, że już dawno je skończyłam. Widzicie, kiedyś się śmiała, a dzisiaj mówi " Zostawiłabyś już te książki w spokoju i zrobiła coś pożytecznego" ah , te mamy. 

Miałam napisać kilka słów, a zaraz napiszę całą historię swojego życia xD 

Nad blogiem myślałam już długi czas, a kiedy mój instagram zmienił się w bookstagram, oświeciło mnie o czym mogłabym pisać ( ależ muszę być genialna, że dopiero na to wpadłam). 

Co lubię czytać ? Hmm... To zależy. Raczej nie przepadam za fantastyką, ale Harry Potter zdecydowanie jest wyjątkiem. Przyznaję się bez bicia, że uwielbiam romansidła, głównie są to książki młodzieżowe ( niestety jestem strasznym wrażliwcem i typem romatyczki ) i najczęściej właśnie takie książki czytam , ale lubie też science-fiction np. Igrzyska Śmierci , książki psychologiczne, kryminały. Właściwie książka z każdej kategorii może mi przypaść do gustu. Chyba nie ma zasady.

Moje ukochane serie, książki , które rozgniotły moje serce na kawałki i , które kocham całym sercem to :



Trylogia Oddechy, Rebbecci Donovan


Zdjęcie pochodzi z instagrama @maw_reads , bardzo polecam wejść i na jej bloga i na instagrama. Ma przepiękne zdjęcia. 

Trylogia czasu, Kerstin Gier 




To zdjęcie także wykonała @mawreads

Seria Harry Potter , J.K.Rowling


Trylogia Igrzysk Śmierci , Suzanne Collins 

Zdjęcie pochodzi z instagrama @turkusowasowa 

Na blogu będą pojawiać się recenzje, tagi, wyzwania, może kiedyś będzie tutaj także konkurs. Bardzo dziękuję za przeczytanie całości bo troszkę tego jest i mam nadzieję , że miło wam się będzie czytało mojego bloga. :)

~Vickis,Wiki,Wiktoria , byle nie Wicza :D

PS Mam troszeczkę problem z tymi wrednymi przecinkami, ale mam nadzieję, że wszystko będzie okay :D


2 komentarze:

  1. Trylogia czasu to tez fantastyka hihi :D
    Zapowiada sie super blog *.*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń